Ogłoszenie o wszczęciu postępowania „Kurs spawania metodą MIG/MAG dla uczniów Technikum i ZSZ Zespołu Szkół w Piaskach”

 

w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”

Działanie 9.2 „Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego”

Tytuł projektu: „Nauka drogą do sukcesu”

Zadanie 6 – Kursy zawodowe

 

 

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zamieszczamy ogłoszenie o wszczęciu postępowania na szkolenie
„Kurs spawania metodą MIG/MAG dla uczniów Technikum i ZSZ Zespołu Szkół w Piaskach”

 

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Zespół Szkół w Piaskach

ul. Partyzantów 19

21-050 Piaski

tel.: 81 5821001, fax: 81 5821123

 

2. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetarg nieograniczony.

 

3.Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

http://zspiaski.pl/ogoszenia-i-przetargi. SIWZ jest dostępna na stronie internetowej od dnia zamieszczenia ogłoszenia o wszczęciu postępowania na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych- www.portal.uzp.gov.pl do upływu terminu składania ofert.

 

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest „Kurs spawania metodą MIG/MAG dla uczniów Technikum i ZSZ Zespołu Szkół w Piaskach”

 

5. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych:

W postępowaniu nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

 

6. Termin wykonania zamówienia:

Rozpoczęcie szkolenia 27.06.2011 r. Zakończenie szkolenia do 30.08.2011 r.

 

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 cyt. ustawy.

Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

 

8. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

 

1. Wykonawcy są zobowiązani do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:

1)           oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ:

a)     o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,

b)     o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

2)           aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3)           aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż miesiąc przed upływem terminu składania ofert,

4)           aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż miesiąc przed upływem terminu składania ofert.

 

2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:

a)    pisemne oświadczenie wykonawcy dot. doświadczenia i kwalifikacji personelu zawarte na załączonym druku przedstawiającym program i harmonogram zajęć - załącznik nr 5 oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje. Ponadto, jako niezbędne oświadczenia potwierdzające:

­        przeprowadzenie w latach 2007-2010 minimum 100 kursów spawacza,

­        umiejętności instruktorów zweryfikowane przez Instytut Spawalnictwa,

­        akredytację Kuratora Oświaty,

­        Certyfikat ISO 9001:2000,

­        Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach do prowadzenia szkoleń i egzaminowania spawaczy,

 

b)    wykaz niezbędnych pomocy naukowych i dydaktycznych na załączonym druku z wyszczególnieniem pomocy dodatkowych wg opisu z rozdziału XIII – załącznik nr 6,

c)    wypełniony szczegółowo formularz oferty cenowej na załączonym druku – załącznik nr 1

 

3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt. 2-4 składa  dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

a)    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert

b)    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

 

 

9. Informacja na temat wadium i umowy ramowej:

Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenia:

Kryterium oceny ofert stanowi cena 100%.

 

11. Do kontaktów z wykonawcami uprawnione są osoby:

a) p. Julian Kaper, tel. 500507212

b) p. Grzegorz Stasiak, tel. 500286509

 

12. Miejsce i termin składania ofert:

Zespół Szkół w Piaskach

ul. Partyzantów 19

21-050 Piaski

Sekretariat

Termin składania ofert do dnia 10.06.2011 r., do godz. 10:00.

 

13. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Zespół Szkół w Piaskach

ul. Partyzantów 19

21-050 Piaski

Otwarcie ofert odbędzie się dnia 10.06.2011 r. o godz. 10:30.

 

14. Termin związania ofertą:

Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

15. Dynamiczny system zakupów, aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów ani stosować aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.    

 

załącznik nr1
załącznik nr2
załącznik nr3
załącznik nr4
załącznik nr5
załącznik nr6
załącznik nr7

SIWZ